Procedura reklamacji
- Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy: Zaczernie 902, 36-062 Zaczernie Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną wymianę na nowy, chyba że wymiana jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
- Klient traci uprawnienia określone w pkt. 3 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem 30 dni od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
Gwarancja
- Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć Klientom Produkty bez wad.
- Klient ma prawo składać reklamacje dotyczące Produktów. Składanie reklamacji odbywa się:
- drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@miodziu.pl.
- w formie pisemnej listem poleconym na adres siedziby Sprzedawcy: DAMPE Dariusz Woźniak Zaczernie 902, 36-062 Zaczernie najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego Towaru.
- Przedmiotem reklamacji może być zarzut spełnienia przez Sprzedawcę świadczenia niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w Regulaminie lub w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, a w szczególności reklamacja może być związana z wadami Towarów objętymi rękojmią lub wadami powodującymi niezgodność Towarów z umową, w tym:
- otrzymany Towar posiada wady fizyczne (uszkodzenia),
- otrzymany Towar nie odpowiada opisowi lub jest niekompletny (niezgodny z umową),
- Klient nie otrzymał zamówionego Towaru w ciągu 30 dni od jego zamówienia (oraz opłacenia w przypadku wyboru opcji płatności przedpłatą).
Zgłoszenie reklamacyjne winno określać numer zamówienia, dane Klienta oraz zwięzły opis zgłoszonych zastrzeżeń i uwag. Warunkiem koniecznym rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie przez Klienta reklamowanego Towaru, o ile jest to możliwe. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności/wady, rodzaj Towaru dostarczenie przez Klienta Towaru byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient zobowiązany jest udokumentować uszkodzenie towaru zdjęciem i przesłanie je na poniższy adres: kontakt@miodziu.pl
- Reklamacja rozpatrzymy w terminie 14 dni, chyba że podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia. W takim przypadku Sprzedawca zwróci się do Klienta z prośbą o odpowiednie uzupełnienie reklamacji. Termin do rozpatrzenia reklamacji liczymy wówczas od daty otrzymania stosownych uzupełnień od Klientów.
- W przypadku niemożności rozpatrzenia reklamacji w terminie określonym w ustępie poprzedzającym, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta, podając przyczynę przedłużenia terminu oraz przewidziany czas udzielenia odpowiedzi.
- W przypadku braku jakiejkolwiek reakcji za strony Sprzedawcy (ustosunkowania się do żądana Klienta bądź braku wezwania do uzupełnienia reklamacji) w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji, uznaje się złożoną reklamację za zasadną.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca wymieni Klientowi reklamowany Towar na pełnowartościowy. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany Towar w ciągu 14 dni od rozpatrzenia reklamacji.
- Koszty wymiany ponosi Sprzedawca.
- Podstawy reklamacji nie może stanowić różnica pomiędzy wizualizacją Towaru zamieszczoną na stronie Sklepu Internetowego, wynikającą z indywidualnych ustawień komputera Klienta (ustawienia ekranu, kolor, proporcje itd.), a jego rzeczywistym wyglądem.