Reklamacje i zwroty

Procedura reklamacji

  1. Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy: Zaczernie 902, 36-062 Zaczernie Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu.
  2. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
  3. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną wymianę na nowy, chyba że wymiana jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
  4. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 3 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem 30 dni od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

Gwarancja

  1. Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć Klientom Produkty bez wad.
  2. Klient ma prawo składać reklamacje dotyczące Produktów. Składanie reklamacji odbywa się:
    1. drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@miodziu.pl.
    2. w formie pisemnej listem poleconym na adres siedziby Sprzedawcy: DAMPE Dariusz Woźniak Zaczernie 902, 36-062 Zaczernie najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego Towaru.
  3. Przedmiotem reklamacji może być zarzut spełnienia przez Sprzedawcę świadczenia niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w Regulaminie lub w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, a w szczególności reklamacja może być związana z wadami Towarów objętymi rękojmią lub wadami powodującymi niezgodność Towarów z umową, w tym:
    1. otrzymany Towar posiada wady fizyczne (uszkodzenia),
    2. otrzymany Towar nie odpowiada opisowi lub jest niekompletny (niezgodny z umową),
    3. Klient nie otrzymał zamówionego Towaru w ciągu 30 dni od jego zamówienia (oraz opłacenia w przypadku wyboru opcji płatności przedpłatą).

Zgłoszenie reklamacyjne winno określać numer zamówienia, dane Klienta oraz zwięzły opis zgłoszonych zastrzeżeń i uwag. Warunkiem koniecznym rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie przez Klienta reklamowanego Towaru, o ile jest to możliwe. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności/wady, rodzaj Towaru dostarczenie przez Klienta Towaru byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient zobowiązany jest udokumentować uszkodzenie towaru zdjęciem i przesłanie je na poniższy adres:  kontakt@miodziu.pl

  1. Reklamacja rozpatrzymy w terminie 14 dni, chyba że podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia. W takim przypadku Sprzedawca zwróci się do Klienta z prośbą o odpowiednie uzupełnienie reklamacji. Termin do rozpatrzenia reklamacji liczymy wówczas od daty otrzymania stosownych uzupełnień od Klientów.
  2. W przypadku niemożności rozpatrzenia reklamacji w terminie określonym w ustępie poprzedzającym, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta, podając przyczynę przedłużenia terminu oraz przewidziany czas udzielenia odpowiedzi.
  3. W przypadku braku jakiejkolwiek reakcji za strony Sprzedawcy (ustosunkowania się do żądana Klienta bądź braku wezwania do uzupełnienia reklamacji) w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji, uznaje się złożoną reklamację za zasadną.
  4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca wymieni Klientowi reklamowany Towar na pełnowartościowy. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany Towar w ciągu 14 dni od rozpatrzenia reklamacji.
  5. Koszty wymiany ponosi Sprzedawca.
  6. Podstawy reklamacji nie może stanowić różnica pomiędzy wizualizacją Towaru zamieszczoną na stronie Sklepu Internetowego, wynikającą z indywidualnych ustawień komputera Klienta (ustawienia ekranu, kolor, proporcje itd.), a jego rzeczywistym wyglądem.